TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 5 juli 2008

Uddlöst!

Gårdagen var ingen lätt match.
Bedrövligt sleten vaknade jag upp i miljö av tomma burkar och flaskor.
Klockan var mer än då jag brukar gå upp och jag tackar högre makter för att det var fredag och att företaget jag knegar på tillämpar flextid.
Skall man behöva må dåligt p.g.a GAIS?
Fyllan var självorsakad men kom till just på grund av GAIS.
They made me do it!
Med ryggen mot väggen säger jag det.
Lika oskyldig som de såkallade anfallarna som huserar i grönsvart.
En massa klåpare i den finaste av alla tröjor som inte gör sitt arbete.
Det var därför jag ryckte upp mig och tog mig an mitt arbete igår och gjorde det bästa av situationen.

Henrik Dahl lämnar klubben. Vem är det?
Materialförvaltare,diskare eller receptionist?
Nej, Henrik Dahl är försvarare sedan två år tillbaka och har gjort hela tre stycken framträdanden för GAIS på den gröna mattan.
Han återförenas med moderklubben Varberg.
Jag hoppas att han presterar bättre där.
För sämre kan det inte bli.

Mister man en så.... kommer Reuben Ayarna.
En 23 årig mittfältare född i Ghana.
Har imponerat i Boston i amerikanska collegeligan och spås ha en ljus framtid.
Under de kommande 4,5 åren kommer vi att få se Reuben i truppen.

Kan fortfarande inte förstå mig på den inkompetenta förmågan framför mål.
Morais skulle ha satt åtminstone tre utav de bollar han hade på mål för att inte prata om den bollen som han nickar mot målvakten Daniel Andersson då han kommer ensam mot honom.
Lycén spred ljus på plan.Honom vill jag se mer utav.
Trots allt negg så var GAIS ändå förtjänade av poäng.
Det tyckte även de mest inbitna och partiska skåningarna.

Imorgon är det gnaget på Råttsunda.
Då vill jag se jävlaranamma och udd framåt!

Inga kommentarer: