TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

söndag 22 maj 2011

Goodbye Birmingham & Blackpool

Det blev Birmingham och Blackpool som tillsammans med West Ham fick lämna Premier League denna säsongen. Det blev bara en säsong för The Seasiders i Premier League. Det omöjliga att vinna mot United på Old Trafford slog aldrig in trots att man tog ledningen. Holloways gäng tackar därmed för sig. Ner till Championship tog man idag med sig Birmingham. Brummies fick två raka säsonger på sig i den högsta serien. Nu gäller det att ladda om i The Championship. Verkligheten är hård.

1 kommentar:

Malmlund sa...

Charlie Adam är lovligt byte nu. Han kommer fortsätta spela Premier League nästa säsong. Sedan tror jag att managern Holloway kan vara en joker i leken på Stamford Bridge som ersättare till Ancelotti. Måste även berömma er. Jg har följt denna bloggen sedan i somras och måste lovorda er för alla färska uppdateringar. Grymt bra får jag säga.Tar mig en titt på morgonen innan jobbet, en titt på lunchen och en på kvällen då jag kommit hem. Varje gång nya inlägg om den bästa fotbollen. Det gillar jag. Fortsätt så.
Fotbollshälsningar/ Pelle Malmlund