TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

onsdag 25 maj 2011

Grattis TLC – 3 år idag!

Den 25 maj 2008 startade det. Mest som en dagboksanteckning. Snart bytte det skepnad. Det skulle komma att bli brittiskt för hela slanten. Fotboll och kultur från Inverness i norr till Penzance i söder. Från Belfast i väst till Southend i öst. TLC har haft kollen på den brittiska fotbollsscenen under tre års tid. Jag är nöjd, mina medarbetare också. Men så länge jag vet att ni är nöjda så är det bäst. Av all respons jag fått så vet jag det. Det är därför jag fortsätter med TLC. Drivkraft och eldsjäl. Jag jobbar så. Detta är intresse. Ett stort sådant. Jag märker det på statistiken också att även ni läsare har samma intresse. Sedan bloggens start för tre år sedan så har närmare 50,000 läsare besökt TLC. Sveriges största blogg om brittisk fotboll med andra ord. Ett faktum som gör mig stolt. Håll intresselågan upp. Jag gör det.

Skål för TLC!

Inga kommentarer: