TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 31 maj 2008

Dagen efter!

Vaknade nyss.Stirrade upp i taket och undrade de första hundradelssekunderna vem jag var och vart jag var. Tittade runt i lägenheten för att lokalisera vart jag befann mig. Förstod sedan att det var hemmaplan. Det var ju positivt för en gift man.

Bakfull som en örn idag. Eller kanske fortfarande full?
Gårdagens bravader började framför datorn, i köket med frugan och sedan på den lokala krogen för att byta fraser med Iom, Tuvemannen och Lufsen från Lunden.
Det blev hårt. Det känner jag idag. Det givna före-frukost intaget blev cola, chips, jordnötsring, tacoröra och en cigg. Kroppen suktar efter skräpet dagen efter.

Då var det lördag igen. Dagen som alltid kan vara precis hur som helst. Antingen pigg, munter och redo för utmaningar eller nedstämd, dyster och allmänt folkskygg.
Jag hari nte bestämt mig än för vad det skall vara.

Jag återkommer under dagen med nyheter och annat skräp. För tillfället är jag så trasig att jag inte är kapabel till att skriva mer.
Säger så!

Inga kommentarer: