TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 31 maj 2008

Lägesrapport mitt på dagen!

Somnade efter morgonens yrvakenskap med cigg och skräpföda.
Vaknade upp med fönstret vidöppet, 26 grader varmt och solen rakt i mina rödsprängda ögon.
Man skall inte må dåligt en sådan här dag. Man har sig dock själv att skylla.
Frugan promotar för sol och bad. Skall min blekfeta lekamen för första gången i år få möta saltvatten? Möjligt. Inne skall jag definitivt inte sitta inne hur dåligt jag än mår. Har sovit bort halva dagen. Och då slog mig ångesttanken; skall jag behöva trängas med en drös barnfamiljer ute vid havet? Shit, jag lägger mig i badkaret istället med badrumsfönstret vidöppet. Misär. Slits mellan hopp och förtvivlan. Får ta mig i kragen nu. Tar på mig och lämnar lägenheten.
HEJA GAIS!

Inga kommentarer: