TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

måndag 26 maj 2008

På kvällskvisten!

Jag är ingen direkt mästertippare. Det blev jag varse om idag.
Sverige gjorde vad man skulle i genrepet mot Slovenien medan Polen nyss kvitterade borta mot Makedonien.
Jag tippade finalvinster till Bristol City och Leeds i helgen.
Där gick jag på pumpen på bägge.

Om kvällens landskamp finns väl inte direkt jättemycket att prata om.
Halvfull bunker och relativt tråkig tillställning.
Kennedy lär aldrig bli reklampelare för hårvårdsprodukter.
Majstorovic ser ojämn ut. Han är inte riktigt stabil.
Jag tror på Stoor. Det såg bra ut.
Skitsamma, genrep är genrep. Oftast gråa, händelsefattiga och trötta tillställningar.

Tröttheten börjar krypa på. Tisdag imorgon. Värre än måndagar.

Inga kommentarer: