TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 22 juni 2010

Spel från VM

På grund av tidsbrist och mycket på jobbet har jag inte hunnit med att publicera några spel på ett tag. I dag ska grupperna A och B avgöras och jag har funnit ett gäng bra spel.
Än så länge ligger jag minus men trenden har varit bättre på slutet…

Avgjorda spel: 21
Träff %: 52,38
Netto: -3,5253 u
ROI: 88,05%

Först ut är Grupp A, jag tror inte att Mexiko och Uruguay klantar bort möjligheten att gå vidare båda två och kör på kryss i den matchen. Jag tror även på en målsnål tillställning men avstår spel för att oddset är så lågt.
Frankrike har skämt ut sig både på planen och vid sidan av och nu väntar många förändringar till dagens match mot värdlandet Sydafrika som precis som väntat inte kunnat motsvara de höga förväntningarna.
Jag tror på en avslappnad och chansrik match och mer än 2,5 mål till ett helt okej odds.

Spel 24
Frankrike-Sydafrika
Mitt tips: över 2,5 mål
Odds: 2,159
Insats: 1,5 u

Spel 25
Mexiko-Uruguay
Mitt tips: X
Odds: 2,026
Insats: 1 u

Jag återkommer senare med spel på kvällsmatcherna.

Inga kommentarer: