TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

fredag 2 augusti 2013

Oddsa med TLC

I dag startar den engelska fotbollssäsongen och då passar det bra att väcka liv i TLC:s insomnade spelsektion. Kommer försöka hitta spelbara objekt i alla engelska divisioner men även i Skottland, Wales, Nordirland och Irland. Då många lag är svårbedömda så här i början av säsongen så börjar vi lite försiktigt och nöjer oss med låga insatser. Samtliga spel nedan kommer från Unibet. 

Spel 1
Peterborough-Swindon
Mitt tips: Båda lagen gör mål
Odds: 1,70  
Insats: 1 u

Spel 2
Millwall-Yeovil
Mitt tips: 1
Odds: 2,05 
Insats: 1 u

Spel 3
Millwall-Yeovil
Mitt tips: Millwall 1,5 mål
Odds: 2,16 
Insats: 1 u  

Spel 4 
Crewe-Rotherham 
Mitt tips: Rotherham dnb (insats tillbaka vid X) 
Odds: 2,04 
Insats: 1 u 

Spel 5 
Shrewsbury-MK Dons 
Mitt tips: Båda lagen gör mål 
Odds: 1,73 
Insats: 1 u

Inga kommentarer: