TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

torsdag 18 november 2010

Redaktören är tillbaka

Vi har inte hörts av på ett tag. På närmare bestämt 44 dagar.
Det har sina anledningar. Tragiska sådana. Ett dödsfall mycket nära inpå i familjen har fått min vardag att förändras radikalt. Detta tillsammans med att jag är nybliven pappa. Det är mycket nu. Sorgebearbetningen har tagit tid och kommer så att göra en lång tid framöver. Jag testar ändå på att skriva av mig här. Det är bra för mig. Jag mår bra av att skriva, tömma huvudet på åsikter,tankar och funderingar. Vardagen lär aldrig mer bli sig lik. Det som en gång var är nu ett minne blott. Jag skall ändå försöka mig på att producera texter som förr. Det har både ni och jag glädje av. Tack för att ni tog er tid.

10 kommentarer:

Henrik sa...

Välkommen tillbaka Johan!

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!

Anonym sa...

Du är grym kompis. Stark som en tiger. Keep the faith! /La Gaffe

Davidsson och Mannen sa...

Gött att du är tillbaka och livets relativa normalitet förhoppningsvis likaså.

Cheers!

Anonym sa...

Welcome back!
Mycket bra blogg

Anonym sa...

Vi tänker på dig kompis.

/M

Anonym sa...

Välkommen tillbaka. Beklagar sorgen.

Anonym sa...

Welcome Back!
Keep on with the good work here!
/GAIS o Ledds U forever!

Colu sa...

Skönt att höra! :-)

Kappadonna sa...

Verkligen kul att se att ni är tillbaka! Beklagar det som har hänt och hoppas att ni reser er ur detta.

Vill även passa på att ge ett extra tack till Huckerby som fortsatte ge oss uppdateringar i den takt som gick.. Good job!

sveriges bästa blog!