TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 5 oktober 2010

Dagens Fyrling

Jag ställer mitt hopp till BSP-klubbarna idag med spel via Svenska Spel.
En Fyrling till över 30 gånger insatsen.
***
Hayes & Yeading-Cambridge X
Kidderminster-Gateshead 1
Luton-Crawley X
Mansfield-Wimbledon 2
***
Bäst odds, 3,00, på Wimbledon-seger. The Dons är bra i år och en seger borta mot Mansfield är inget omöjligt. Krysset på Kenilworth mellan de gästande serieledarna och anrika Luton känns också rätt. Två bra lag tar ut varandra. Kidderminster måste vinna för att inte halka efter. Jag tror att man gör det ikväll. Dessutomv har klubben inte förlorat hemma sedan den 21 augusti.
Cambridge trodde jag på innan säsongen. Två månader senare är United en besvikelse. Man skall dock ändå vara bättre än bottenlaget H&Y. Enda nackdelen är att bortasviten för United varit usel denna säsong. Noll vinster får mig att tro att man kryssar idag.

Inga kommentarer: