TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

onsdag 13 oktober 2010

Mindre uppdateringar framöver

Langham har drabbats av en personlig tragedi och har i nuläget varken tid, lust eller ork till att skriva här på TLC.

Jag kommer att försöka göra mitt bästa för att hålla liv i TLC men min tid räcker inte till för att hålla samma imponerande uppdaterings frekvens som Langham haft utan framöver kommer ni få nöja er med max 1-2 inlägg per dag.

Vad som händer i framtiden är svårt att sia om just nu men kanske kommer Langham ta upp skrivandet igen och åter publicera artiklar om brittisk fotboll här på er favoritblogg.

7 kommentarer:

JP sa...

Tråkigt det här. Hoppas att Langham nu kan fokusera på det viktiga i livet för att sedan komma tillbaka till TLC när tiden är mogen för det.

Jag är en trogen läsare som inte orkar kommentera så mycket. Läser dock alla inlägg här med intresse!

Keep up the good work, lads.

Andreas sa...

E inte heller den mest frekventa kommentatorn. Men nu måste jag skriva att denna fotbollsbloggen är den överlägst bästa jag läst.

Hoppas att du kommer tillbaka!!

Y3 sa...

Har sagt det förut och säger det igen, utan tvekan den bästa bloggen i Sverige. Hoppas att det ïnte är av allvarligare karaktär utan att vi kan få tillbaka TLC i vardagen igen. Kämpa T.

Anonym sa...

Jag tänker på dig!

Red Top

Henrik sa...

Tänker på er i denna svåra stund. Var stark.

Davidsson och Mannen sa...

Djupaste medkänslor, oavsett det svåra som du/ni nu genomlider.

Önskar dig/er allt gott.

Anonym sa...

Bara att önska honom all styrka och hoppas på att han hittar tillbaks till bloggen så snart han känner sig redo.

Keep up the good work