TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 26 oktober 2010

Vad hände?

I fredags eftermiddag publicerade jag ett inlägg om att det inte blir några uppdateringar under helgen pga min resa till London.
Måste säga att jag blev väldigt förvånad nu när jag såg att det inlägget var borta.....
Måste varit någon form av tekniskt strul med blogger i fredags, det är den ända förklaringen jag kan ge.

Nåväl, senare i dag kommer fler inlägg och senare under veckan kommer den fulla storyn från helgens englandsresa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för den förklaringen.
Väntade på bäde tipset och de andra uppdateringarna under helgen.

JP sa...

Ett fylligt resereportage ser vi fram emot!

Frank sa...

Jag saknade givetvis också erat fina tips i lördags och fick tänka själv lite. Det gav mig 12 rätt! Tack för det. "Snyggt mönster och roliga namn" ... :)

Y3 sa...

Man ville ju inte vara tjatig ang uppdateringarna så jag låg lågt och väntade tålmodigt :)

Kul som fan och ser fram emot er välskrivna reserapport från UK.