TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 25 januari 2011

Oddsa med TLC

Nystarten av Oddsa med TLC gav två rätta spel och ca 1,5 u plus. I dag tror jag på två revanschsugna lag, först och främst tror jag att Arsenal ger Ipswich en riktig lektion i hur fotboll ska spelas och att det blir många mål. Sen tror jag hårt på Luton som lite onödigt tappade poäng senast mot Gateshead. Formen är riktigt bra och poängtappet sist var bara en tillfällig motgång.
Båda spelen läggs hos Betfair.

Spel 49
Arsenal-Ipswich
Mitt tips: över 3,5 mål
Odds: 2,083
Insats: 1,5 u

Spel 50
Luton-Grimsby
Mitt tips: 1
Odds: 1,6269
Insats: 1,5 u

3 kommentarer:

Sankte Andreas sa...

Gött é det Huckerby. Som jag har väntat på dina odds.Kör hårt :)

Anonym sa...

Visst är vi bra men jag tror inte att grabbarna sätter fyra på bortaplan.
Stefan

Huckerby sa...

Så här i efterhand var det nog lite optimistiskt att tro på fyra Ipswich mål på bortaplan :)
Ja ja alla spel kan ju inte gå in...