TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 17 januari 2012

Längtan efter det genuina

Längtan efter det genuina har fått mig allt längre ifrån Premier League- klubbarnas behagliga arenor. Spyr ni också efter den klyschan? Well, well. Jag håller med om att fotbollskonnässören i mig lider av att mitt uppriktiga intresse för lower leagues har gjorts till allmängods. Men nu är det som det är och jag kan lika bra dela med mig av följande godbit.

Ni vet hur Emirates, Stamford Bridge och dess gelikar erbjuder rundvandringar i deras rymdfarkoster. Turister betalar fantasisummor för att se deras loger och prisskåp. Storlondonklubben AFC Hornchurch har en liten annan approach till fenomentet stadium tours. Häng med till "The Bridge":

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart, pure class!

Keep up the good work.

/Davidsson och Mannen