TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 9 oktober 2012

Ferguson Junior - lika sur som farsan

Peterboroughtränaren Darren Ferguson har inte nått samma framgångar som fadern Sir Alex. Men han verkar fått ärva en del av faderns mer bitska sidor. Nu är det hans eget lags sportchef Barry Fry som fått sig en slev av den Fergusonska ilskan.

Efter att dem sistnämnde gjort uttalanden i media om att Ferguson är på väg bort, och att han fört samtal med Nottingham Forest, så lackade Darren ur i en intervju med Peterborough Evening Times.



- Jag har pratat med klubbens ordförande om det här men den konversationen stannar mellan oss. Jag har inte pratat direkt med Fry för jag tycker inte om att arbeta med honom. Troligen försöker han få fansen emot mig så att jag ska säga upp mig. Om det är hans agenda så lär han bli besviken, sa en troligen rödlätt Ferguson.

The Posh ligger för tillfället sist i Championship så sista ordet är knappast sagt i denna soppa.

Inga kommentarer: