TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

fredag 31 december 2010

Och på den 365:e dagen...

Sista dagen på året. Ett händelserikt år på både gott och ont. Ni som känner mig och har varit uppdaterade vet vad som har hänt. Det är jobbigt men det måste gå. Det funkar och jag tar mig framåt. Ett steg tillbaka och två framåt. Ungefär så. Denna bloggen, skrivandet och intresset kring det som ni är vana vid att läsa här, är starka skäl till att jag håller mig stark. Detta är min passion.
Jag vill tacka er alla som läst bloggen under året. Tack för mail,kommentarer och all möjlig kritik. Sådant gör bara TLC till en bättre blogg och det är ju så som vi alla vill ha det. 880 läsare denna veckan och sammanlagt 4,000 under december månad. Ökningen av antalet läsare månad för månad tar jag som en stor komplimang. Ett kvitto på att jag och Huckerby har lyckats. TLC växer sig större och större.
2011 blir det tredje året för denna blogg. Då hoppas jag att ni är med. TLC kommer vara det ivarjefall!

Tack så mycket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så hemskt mycket för en grym blogg!

Davidsson och Mannen sa...

Japp, stort tack för underbar, och riklig, läsning. -D&M lär väll hänga på TLC även nästa år.

Ha det så gott!

/D&M

Anonym sa...

Gott nytt. Keep it up!
Stefan