TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

torsdag 26 november 2009

Hemma igen

Då har man landat igen efter en händelserik resa. Trasig men vid gott humör då man tänker tillbaka på de matcher och miljöer man besökt. Southend,Bermondsey,Stoke och Gillingham och så då naturligtvis världsmetropolen London. Har ingen ork just nu att ge er en mer utförlig berättelse. Det kommer inom sinom tid.
Dessvärre kan jag meddela er att Ryanair har straffavgifter på motsvarande 420 svenska kronor för övervikt i bagaget. Jag blev nämligen 35 pund fattigare då jag igår EFTER INCHECKAT 10 kg bagage nekades att bära ombord de tax-free varor som jag inhandlat BAKOM INCHECKNINGEN. Någon information om detta finns det naturligtvis inte på de biljetter man får av Ryanair. Ja ja, det jämnar väl ut sig i långa loppet, men surt att få pröjsa upp.
Jag klarade mig ivarjefall helskinnat hem och det får väl ändå ses som en bedrift?!

1 kommentar:

Forestman Sthlm sa...

Res med SAS istället. Ryanair skall bojkottas.Skit i att de är billiga.SAS har kvalité och då betalar jag hellre extra för att resa tryggt.Jag slutade att flyga med dem då man ställt in en fligth förra året och vi fick boka om nya biljtter och pröjsa nytt pris.Giriga iriska parasiter.