TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 15 februari 2011

Det är mer än vatten som skadar Rovers

League One
Kvällens match i League One mellan Bristol Rovers och Bournemouth har ställts in. Orsaken till detta är att planen på Memorial Stadium uppges vara vattenskadad efter hårt regnande i dagarna som varit. Saved by the bell Rovers. Det är kaos i den blåvita Bristolklubben. Ingenting går åt rätt väg. Det enda som kunde rädda dem från ytterligare en motgång idag var vädret. Rovers är så usla för närvarande att man till och med skulle kunna regna ner i League Two.

2 kommentarer:

Y3 sa...

Inte för att ara överkänslig eller dryg men bilden på memorial är väl en aning felaktig? Bilden som visas är en framtidsbild på nya memorial.

Dagens memorial ser lite mer "spartansk" ut om jag inte missminner mig :)

Rätta mig gärna!

Langham sa...

Det stämmer Y3. I all min hast av att finna en bild på Memorial så tog jag den som jag hittade först. Ditt skarpa öga avslöjade det. Grattis ;-)