TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 26 februari 2011

Spel och fel

8 rätt. Dagens skörd. Inte bra. Första fem matcherna gick in. Sedan brast det. Norwich seger hade jag inte räknat med alls. Trodde också att Millwall skulle vara starkare hemma och inte. Dessutom är jag aningen besviken på Leicester. The Foxes hade flera chanser att kunna vinna matchen hemma på Walkers mot Coventry. Det krysset var lika onödigt som min underskattelse av Portsmouth. Sydkustslaget har de senaste matcherna spelat upp sig. Idag trodde jag på Ipswich form men istället så visade Pompey framfötterna.
Sheffield United förlorade åter igen. Det ser verkligen inte bra ut för Blades.
Som sagt, 8 rätt. 5 fel. Vad lär man sig av det? Inget. Samma visa nästa vecka. Förhoppningsvis några rätt bättre då.

1 kommentar:

Billy sa...

8 rätt är ju toppen om man jämför med min kräftgång idag. Jag fick 3 rätt. Tur i spel är inte min grej:)