TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

torsdag 26 augusti 2010

Jag blir inte klok på Spurs...

Kval till Champions League
Jag dissade och sågade dem friskt längst med anklarna efter första matchen i Bern.
Jag hoppades nästan att Redknapps hetsporrar skulle åka ut i returen på White Hart Lane. Samtidigt visste jag att Spurs gick in för det i returen och förmodligen skulle vinna lätt med ett par bollar. Jag tippade därför en 3-0-seger till Spurs. Vad fick jag för det? Jo, Ett hattrick av Peter Crouch där det sista målet hade kunnat kvitta. Hans straffmål minuterna innan fulltid förstörde mitt odds. Crouch tog alltså Spurs till Champions League. Tre mål i en viktig match gör honom historisk i Tottenham. För mig var det ännu en oddset-lapp som kunder rivas itu.

Inga kommentarer: