TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 25 maj 2010

TLC 2 ÅR

Hipp, hipp, hurra på vår födelsedag.
Jodå, så är det idag.
TLC fyller idag 2 år.
Tiden går hur snabbt som helst då man har skoj.
Söndagen den 25 maj 2008 drog jag igång. Sedan dess har det med detta inlägg blivit hela 2186 stycken. Om precis allting från Lands End i syd till Inverness i norr, från Southend i sydöst till Blackpool i nordväst. Dessutom med spel och tips. Vi gillar det, ni gillar det. När alla gillar det så kan man fira allra bäst. Jag vill en dag som denna gratulera bloggen samtidigt som jag vill tacka alla läsare för kritik, synpunkter och stöd. Det betyder mycket och utan er hade jag förmodligen inte hållt på så här länge. Tack!
Fortsätt läs och stödja så fortsätter TLC att producera högkvalitativa texter.
Som så alltid.

Ja må vi leva!

4 kommentarer:

Y3 sa...

Grattis grattis! Jag lyfter på kepsen och hoppas verkligen få kunna läsa här i 2 år till. //Y3

d-day sa...

Japp, stora gratulationer och grymt jobb!
En fin, brittisk oas att vila i en stund om dagen.

Mrfoobar sa...

Grattis och tack för e fantastisk blogg...

Unknown sa...

Grattis! Keep out the god work