TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 14 augusti 2012

Oddsa med TLC

Kör igång även med Oddsa med TLC och målsättningen är givetvis att gå plus. Så här i början av säsongen kommer jag hålla ned insatserna och köra rätt försiktigt.
Var riktigt sugen på att Plymouth skulle plocka svårt krisdrabbade Portsmouth i ligacupens första omgång. I morse gav det 1,85 men nu ger det bara 1,69 och därför avstår jag spel.

Däremot kommer jag lägga några kronor på Northampton hemma mot PL-jagande Cardiff. Gästerna saknar hela åtta spelare som är upptagna av landslagsspel och dessutom är det inte ovanligt att på pappret bättre lag slarvar i ligacupens tidiga omgångar. Hemmalaget har svarat för en rad starka cupinsatser de senaste åren bl.a slog man ut Liverpool i ligacupen så sent som förra säsongen.

Spel 1
Northampton-Cardiff
Mitt tips: 1
Odds: 5,465
Insats: 1 u
Bolag: Betfair

Spel 2
Northampton-Cardiff
Mitt tips: 1X
Odds: 2,273
Insats: 1 u
Bolag: Betfair

Inga kommentarer: