TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 10 oktober 2009

Premiär för oddsa med TLC

Då var det dags för första spelet i TLC:s spelfond. Har klurat på upplägget ett tag nu och bestämt mig för följande, singlar & dubblar med odds mellan 1,70 och 2,50 kommer att spelas, insatsen kommer redovisas i units (för att man inte ska stirra sig blind på kronor och ören) och 1 unit kommer jag starta med. Insatsen dubblas vid varje missat spel och står kvar på samma vid vinst. Mitt mål är att lägga ett spel per dag måndag till fredag och två per dag på helgerna.

Spel 1
Cambridge-Ebbsfleet 1 1,50
Dag/Red-Darlington 1 1,45
Odds: 2,17
Insats: 1 u
Spelbolag: Expekt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket spelbolag lirar du genom?
/G:sson

Huckerby sa...

Sorry glömde skriva det.....

Jag kommer använda mig av Expekt nu i början. Kanske ändrar bolag lite längre fram.

Langham sa...

Detta är nu ändrat. Spelbolaget lades till i texten.