TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

onsdag 14 september 2011

Det som såg så bra ut på förhand...

Satte ihop en sexling på Lången igår. Matcher från Ligacupen, League Two och One till det sköna oddset av 79 gånger pengarna. En tjuga på det och dubbelt upp vid full pott. Såg bra ut på förhand. Riktigt lättfötjänta pengar... Trodde jag. Två av sex gick in. Idag är bara Chesterfield och Port Vale mina kompisar. Deras segrar mot Bury respektive Bradford hjälpte mig dock inte då resterande fyra matcher bröt ihop. Yorkshirederbyt mellan Sheffield United och Huddersfield för exempel. Säker etta efter att Blades imponerat under inledningen. Vad händer då? Jo, 0-3 rakt upp i ansiktet på allihop som befann sig på Bramall Lane. Mitt ansikte också. Samma nuna var förvånad då Carlisle vann borta mot sensationsgänget Tranmere. Inte heller trodde jag att Charlton skulle förlora med 2-0 hemma mot Preston. Den fjärde matchen var mellan två katastroflag denna säsong. Orient mot Bournemouth. Ett X sattes. Då vinner Cherries med 3-1 och gör Orient ännu sämre...  
Ja, ja, den där spelturen kommer väl till helgen? Hoppas jag. Det är nämligen jag som skall ta hand om "Tippa med TLC" då....
Önska mig lycka till då!

Inga kommentarer: