TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 1 januari 2013

Nytt år - nya tag

2013. Åren går fort. TLC är inne på femte året som blogg. Jag fick ett mail häromdagen där en läsare undrade varför vi inte längre hade matchrapporter; "precis som ni hade förr". Svaret på den frågan är att sådant arbete både tar mycket tid och för den stora massan så är den tämligen ointressant. Jag har lärt mig genom åren vad läsarna gillar. Jag ser på inläggsstatistiken vad som går hem. Sådant som var standard på bloggen för tre år sedan har ebbat ut på grund av att läsarintresset inte finns. TLC rättar sig efter den stora massans önskemål. 

Premier League övervakning lämnar vi åt dags och kvällstidningarna. Championship och neråt är inriktningen. En inriktning som gör TLC unik och Sverigeledande. Ni finner inte engelsk gärdsgårdsfotboll på svenska någon annanstans än på TLC. Där håller vi fanan högt och det är på det spåret vi skall fortsätta.
Jag, Langham och hela redaktionen önskar alla sina läsare en god fortsättning på det nya året och hoppas att ni fortsätter att läsa Sveriges bästa blogg om brittisk fotbollskultur.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en bra sida.