TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 29 november 2011

Oddsa med TLC

Här kommer ytterligare två spel från kvällens matcher. Hull är ytterst välorganiserade och mycket försvarstarka, jag har en känsla av man blir första lag att ta poäng på S:t Mary´s denna säsong.
I BSP tror jag att Cambridge städar av Bath utan problem. Många mål och lätt seger.
Båda spelen hämtas från Betsafe.

Spel 20
Southampton-Hull
Mitt tips: X2
Odds: 2,33
Insats: 1 u

Spel 21
Cambridge-Bath
Mitt tips: Cambridge seger med minst två mål
Odds: 2,55
Insats: 1 u

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vågat med tvåa på Hull. Tror du Saints är ur form efter förlusten mot Bristol C?
/HW

Huckerby sa...

X2 kör jag. Vågar inte riktigt köra den raka tvåan som ger runt 6 ggr beroende på vilket bolag man kör på.
De kanske kan vara på väg neråt i form men framför allt tror jag att deras 100% iga hemmafacit inte håller så länge till.

Anonym sa...

Uppskattat med "Oddsa med TLC" Keep it up!