TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

torsdag 23 april 2009

Jag är lycklig, glad och ressjuk!

Jag mår bra.
Jag myser och ler.
Varför då?
Ja, inte bara för att jag krängt ett par bärs hemma framför tv:n och sett en bra insats av GAIS borta mot Gefle.
Jag ler glatt åt mitt GAIS. Med spelare som Pär Ericsson, Wandersson, Lindström, Mårtensson och Spong så är GAIS ett stadigt lag i Allsvenskan. Ett lag som slagit sig in i serien och är där för att stanna.
Det gör mig lycklig.
Ännu lyckligare är jag över morgondagen.
London here I come.
Jag är ressjuk.
Har varit där så många gånger men det känns alltid som den första kvällen innan resa.
Märkligt men underbart.
Worth waiting for!
Jag tar en till bärs på det och kanske en whisky.
Hörs om ett par dagar!
Cheers!


1 kommentar:

Forestman sa...

Gör du det. Kom tillbaka med fler bra uppslag att skriva om.

Följer bloggen slaviskt!