TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

måndag 25 maj 2009

1 år med TLC


Ett år har gått.
Idag är det på dagen 1 år sedan jag skrev de första raderna på det konceptet ni sitter framför nu.
Det som först var menat som en alldaglig reflektionssida över vardagen ändrades med tiden till en blogg som dagligen uppdaterades om engelsk fotboll och livet kring den.

Min godevän Huckerby har titt som tätt ställt upp med en del inlägg och detta skall han givetvis ha beröm för. Dessutom får jag tacka gästskribenter och krönikörer för att ni tagit er tid att roa mig och många andra läsare.
Att arbeta med bloggen har tagit mig otaliga timmar i anspråk, men givit mig så mycket mer. Jag gör det inte bara för mig själv utan i huvudsak för er läsare. Och läsare har denna bloggen gott om. Innan besöksräknaren jag hade tidigare kraschade så duggade besöken tätt på bloggen.
Ett par hundra om dagen snittar TLC på och det får anses vara med beröm godkänt.
Jag får även tacka alla som skickat in mail, kommenterat inlägg och på annat sätt gett komplimanger och kritik. Det får bloggen att växa och bli ännu bättre.
Detta inlägg är det 592:a inlägget sedan starten för ett år sedan.
Det är värt att firas.
Hipp hipp hurra!

5 kommentarer:

Oscar sa...

Har aldrig kommenterat förut men följt en tid nu och tycker det är mycket bra och intressant skrivet.

Hoppas ni fortsätter så här :)

//Leeds Supporter

Anonym sa...

Oj då, 1 år.
Då kan ja skryta med om att ha följt den från start :-)
Alltid kul,underhållande och givande läsning.
Fortsätt så!

/Micke

Anonym sa...

Hej på Er!
Jag skulle gärna vilja ha mer nyheter och information om skotsk fotboll. Jag är en stor fan till Motherwell och skulle älska att läsa om dem. Jag minns att ni för ett tag sedan hade en skribent som skrev om skotsk fotboll men det var längesedan och han gjorde väl bara ett eller två inlägg?!
Annars får jag tacka för en bra sida och även hoppas att jag får läsa mer om mitt favoritlag Bradford.

Mvh
Klas,Motherwell Swedes

Langham sa...

Tack för alla komplimanger.
Angående skotsk fotboll så var det mycket riktigt så att vi hade en krönikör här på TLC som skulle åta sig den uppgiften. Detta blev dock inte kontinuerligt och därför bröt vi. Men planer finns att samköra engelsk och skotsk fotboll och jag hade faktiskt tänkt mig ett inlägg under kvällen om ämnet efter Rangers ligavinst igår. Fortsättning följer...

dzhine sa...

Grattis mannen, du gör ett bra jobb.