TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

lördag 30 maj 2009

På tal om matchtröjor...


Detta kan inte vara sant?!

Vet Hull City vad dem utsätter sin omvärld för?
Vid första synen av detta ställ så fick jag ont i ögonen.
Skulle mycket väl kunnat tänka mig att dressen kan komma att orsaka någon eller några epileptiska anfall fram till 2011
Vill Hull skrämmas? Tigrar är man visserligen och sådana är respektabla och frukade kissekatter. Men dagens Hull är mer än en tandlös tiger. Närmare bestämt en mjukistiger.
Nu verkar klubben vilja kompensera det med en matchtröja som skrämmer skiten ur folk.

Gud bevare mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh fy fan, dem testar tigertröjan igen, förra gången floppa den hårt, denna gången floppar den ändå hårdare! Degregering p.g.a tröjan, FA ta ert ansvar!

Anonym sa...

Sicken gratis trip! Hull har alltid haft snygga tröjor!

/Berra

Panik sa...

Det där var fan det värsta jag sett i mitt liv. Stackars jävla supportrar