TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 18 augusti 2009

Jag spelar på Oddset....

In med en tjuga så kör vi ....

Sunderland-Chelsea X Odds: 2,45 Svenska Spel

Sunderland premiärspelar hemma på Stadium Of Light med en fanatisk publik i ryggen.
Bägge lagen är stärkta av gott självförtroende efter vinster i premiäromgången.
Ancelotti besöker nordöstra England för första gången i en tävlingsmatch men får se sitt Chelsea kryssa mot ett hungrigt Black Cats med Darren Bent och Lee Cattermole i högform. Kan även tänkas bli en skrällseger för Steve Bruce rödvita gäng.

Wigan-Wolverhampton X Odds: 2,35 Svenska Spel

Oddset på Wolves-seger är 5,00. Lite väl högt kan jag tycka. Visserligen imponerade man inte märkvärt i premieären hemma mot West Ham men Wigan lär inte ha lika högt tempo som i segermatchen mot Villa i Birmingham. Wigan var mer än bra mot Ason Villa och dess seger där får sägas vara en riktig skräll. Jag tror dock man underskattar Wolves idag. Hemmadebut för Roberto Martinez som manager för Wigan. Jag tror på kryss i matchen.

Doncaster-Coventry 2 Odds: 3,00 Svenska Spel

Serieledarna Coventry möter mittenlaget Doncaster på bortaplan. Stärkta av två raka vinster så tror jag att Skyblues vinner på Keepmoat Stadium. Svenska Spel tror på seger för Doncaster med sina 2,20 mot 3,00.
Coventry-oddset är bra.


Ibland vinner man och ibland förlorar man…

Inga kommentarer: