TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

torsdag 27 augusti 2009

Tippa med TLC

Jag vet att många med mig som läser denna blogg är intresserade av tips och spel. Jag kommer därför publicera ett tipsförslag varje vecka med start nu på lördag.
Jag är inte intresserad av 13 rätt när alla andra har det utan jag är på jakt efter de stora pengarna och kommer därför chansa en del, gardera de "stora " lagen och gardera de lag som svenssontipparna (dvs de som tippar efter Svenska Spels väggtidningar) gjort till för stora favoriter. Klockrena exempel på det är Coventry-Swansea förra veckan och Wolves-West Ham veckan innan, bägge hemmalagen var favoriter enligt tipparna och bägge förlorade och det gjorde att massor av system försvann i jakten på 13 rätt.
Jag kommer köra med ett reducerat system, R-3-3-24 med en extra halvgardering (3 hela 4 halva och 6 säkra) och det kostar bara 48 kronor. Det blir även ett mindre spel på Topptipset som är ett utmärkt sett att "finansiera" det vanliga tipset.

På lördag kör vi, tipset finns här på bloggen senast 12:00.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den raden lär man ju spana in!
Gör mig rik Mr. Langham

/Berra

Langham sa...

Berra ->
Det är Mr Huckerby som får göra oss alla rika i helgen som kommer. Spelkungen Huckerby är den som kommer hålla i spel-tråden.
Där har vi alla något att se fram emot.

Anonym sa...

Ok, jag får väl lita på honom då!

/Berra