TLC- SVERIGES STÖRSTA OCH BÄSTA BLOGG OM BRITTISK FOTBOLL

tisdag 11 november 2008

Konfunderat hyckleri!

Jag är seg nu. Det är tisdag, en regnig och tråkig sådan och sedan är det total matthet efter ett gympass med Tuvemannen. Gainomax och Kycklingsallad på veckodagarna för att växla över till pizza, whisky och öl på helgerna. Vilken hycklare man är.

Är förövrigt en smula konfunderad över nästa säsong. Inte direkt över GAIS utan istället över min egen tillvaro kring GAIS. Vet nämligen inte än var jag vill eller skall sitta/stå på den nya arenan. Klacken? Levande sittplast?
Det är som ett frågetecken nu.
Har ju å andra sidan ett tag att fundera på detta.
Är det i Mars eller April Allsvenskan drar igång igen?
Förhoppningsvis har jag bestämt mig tills dess.

Funderar även över att delta i årets upplaga av XL-Coachen som Aftonbladet arrangerar.
Ta ut ditt engelska drömlag och tävla om fina priser.
Som den anglojunkie jag är så finns det väl inte mycket att fundera över. Eller?

Arbetskamraten brände ner hela säsong 4 av "Prison Break". Den är helt skruvad nu den serien men jag och frugan följer den trots allt. Även fast den börjar 22:00 på måndagskvällarna.
Inte blir det bättre av att vipå tisdagsmorgnarna stiger upp runt 05:30.
Är som en zombie fram till frukost.
Så nu tänkte vi plöja igenom hela säsongen. Det som vi orkar med vill säga.
Då kan man lägga sig någorlunda i tid på måndagen och stiga upp skapligt pigg på tisdagen.
Bra va?!

Blev änna sugen på en Famous Grouse nu. En 8:a med is.
Eller skall jag slörpa i mig mineralvatten?

Konfunderat hyckleri!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt råd är att du överraskar dig själv med en 8:a whiskey. Det är du värd. /Talisker